- W dniu 17.11.2018 r. turyści (27 osób) z Wędrówek Rodzinnych spotkali się na dworcu autobusowym przy ulicy Dąbrowskiego w Toruniu skąd o godzinie 7:50 nastąpił wyjazd do Suchatówki . Po przybyciu na miejsce i wspólnej fotce udaliśmy się na zmrożoną tego dnia przymrozkiem trasę, która doprowadziła nas szlakiem czerwonym nad piękne jezioro Nowe ,gdzie nastąpił pierwszy „popas” . Następnie wędrując szlakiem czerwonym dotarliśmy do miejsca Pamięci Narodowej Dąblin , gdzie spoczywa około 4ooo osób zamordowanych przez hitlerowców podczas II Wojny Światowej . Po wspólnym zdjęciu przy pomniku ofiar  ruszyliśmy dalej do nieczynnego i zdewastowanego cmentarza ewangelickiego Dąblin , który ukryty jest w gęstej leśnej roślinności . Idąc dalej leśnymi duktami dotarliśmy do Góry Toruńskiej , wzniesienia o wysokości 109 m .npm. (wg. mapy), które zdobyliśmy i postanowiliśmy zatrzymać się na jego wierzchołku na dłuższy odpoczynek . Wspólne zdjęcie i ruszamy w drogę .Ponieważ w pobliżu trwało polowanie postanowiliśmy nadłożyć nieco trasy i podążając dalej dotarliśmy do również zdewastowanego i nieczynnego cmentarza ewangelickiego w miejscowości Chrząstowo . Jest on nieco bardziej widoczny od poprzedniego , ponieważ znajduje się na skraju lasu i łatwiejszy do zlokalizowania ze względu na pozostałe fragmenty bramy i ogrodzenia. Po krótkiej sesji fotograficznej ruszyliśmy do Gniewkowa i mijając pomnik powstańca Wielkopolskiego Gerharda Pająkowskiego dotarliśmy na przystanek autobusowy .Tutaj większość  turystów zakończyła swój udział w wędrówce( liczniki wskazały 19 kilometrów) , a najbardziej wytrwali  zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami co do godziny powrotu ruszyli do Gniewkowa. Podczas spaceru po mieście odwiedziliśmy min. Ratusz z 1908 r., Synagogę z 1880 r. , pomnik księcia Władysława Białego oraz kościoły Najświętszego Serca Pana Jezusa (XIX w.) i  św. Mikołaja i Konstancji  (XIV w. ) . Dzięki temu ,że w tym ostatnim trwają prace renowacyjne mogliśmy zwiedzić jego wnętrze , a uprzejmi konserwatorzy  zapoznali nas z ciekawostkami na jego temat . Po tych wszystkich atrakcjach i zrealizowaniu założonych celów wędrowcy udali się na przystanek autobusowy skąd nastąpił powrót do Torunia.